Nastavitve piškotkov

DELOVNI ČAS

PON-PET: OD 7:00 DO 22:00

SON-NED: OD 7:00 DO 12:00 in
17:00 DO 21:00

  • Sodobno opremljen fitnes center
  • Ugodnost za člane kluba Profitnes Moj fitnes
  • Prisotnost trenerja
  • Profesionalna strokovna pomoč


PREDSTAVITEV PROGRAMOV SKUPINSKE VADBE

T-rebuh N-oge Z-adnjica ( TNZ )
1 - Če vam poskoki in koreografirane ure aerobike niso najbolj pisane na kožo, so ti programi kot nalašč za vas. V eno urni vadbi bomo, tako kot na nobeni drugi uri, obdelali problematična območja zlasti ženskega telesa (noge, zadnjica in trebuh). Vadba se sestoji iz ogrevanja, ciljnih vaj krepitve mišic in ohlajanja. Primerna je tako za začetnike in starejše, kot tudi za tiste bolj trenirane. Priporočamo pa vam, da ob teh programih obiščete še kakšno drugo zvrst skupinske vadbe.

2 - Celostna vadba za oblikovanje "problematičnih" delov zlasti ženskega telesa - trebuha, nog in zadnjice. Od 1-ke se razlikuje po nekoliko višji intenzivnosti, saj je njegov namen pospešiti presnovo in v mirovanju dalj časa obdržati dvignjeno stopnjo metabolizma. Sestoji se iz preproste koreografije z vajami za oblikovanje omenjenih delov telesa, ki se jim v drugi polovici vadbe še bolj posvetimo.

OBLIKOVANJE TELESA NA STEPU **


Oblikovanje telesa je edinstvena nizko-intenzivna vadba, ki jo
spremlja povečano izgorevanje maščob. Če želite lepo postavo
in niste ljubitelj fitnes treningov, je tovrstna vadba naravnost za
vas. S pomočjo lahkih uteži, stopničke ter nezahtevne koreografije
bomo enakomerno obremenjevali mišice zgornjega in spodnjega
dela telesa. Vadba je primerna tudi za začetnike, še zlasti pa jo
priporočamo tistim vadečim, ki se želijo učinkovito spopasti z
odvečnimi kilogrami oziroma telesno maščobo in pri tem oblikovati
svoje telo.
STEP

Aerobna vadba, ki ima po svetu zelo veliko privržencev, saj je primerna tako za začetnike, kot tudi tiste bolj trenirane. Pri vadbi se uporablja posebna stopnička, ki je nastavljiva na tri višine, odvisno od posameznikove telesne pripravljenosti. Na vadbi se porabi tudi do 30% več kalorij kakor na različici brez stopničke, zato je pri oblikovanju osebnega urnika že skoraj obvezna. Ob motivacijski glasbi in budnim očesom inštruktorja, bomo iz vas potegnili še zadnje atome energije.

INTERVALNI TRENING
Intervalni trening je intenzivna oblika skupinske vadbe, ki je
namenjena širokemu krogu ljudi in različnim starostnim skupinam.
Pri intervalnem treningu bomo razvijali oziroma povečali aerobno in
anaerobno vzdržljivost (kondicija), razvijali oziroma povečali mišično
moč in eksplozivnost, krepili srčno - žilni sistem, dosegli večjo
koordinacijo in gibljivost ter krepili telo in duha. Intervalni trening
je dinamična, energična vadbena ura, za katero so značilni aerobni
intervali, ki se prepletajo z intervali krepitve izbranih mišičnih
skupin. Pri vadbi uporabljamo stopničko in vrsto drugih pripomočkov
- uteži, gumice, žoge, gym stick, itd.

TNZ MIX
Je dinamična arobna ura, ki je po zahtevnosti primerljiva s programom TNZ2 in se v osnovi deli na dva dela. V prvem bomo telo pošteno ogreli in ga pripravili na oblikovanje t.i. TNZ con v drugem delu. V prvem – kardio delu ure bomo uporabljali tudi stopničko, na katero bomo prenesli «slike« iz začetnega dela ogrevanja ter jih dogradili s posameznimi elementi, ki še dodatno obremenijo mišice nog, zadnjice in trebuha. V DRUGEM DELU PA SE BOMO POZABAVALI Z VAJAMI, PRI KATERIH UPORABLJAMO NASLEDNJE PRIPOMOČKE: stopničko, gumice ter uteži.
PILATES


Pilates je edinstven sistem vadbe, ki povezuje vaje za krepitev in gibljivost. Bistvo vadbe je
krepitev mišic trupa-centra, pri čemer ohranjamo telo stabilno, med tem ko izvajamo gibanja
z rokami in nogami. Je torej kombinacija vaj za krepitev in raztezanje, ki se izvaja v ritmu
dihanja. S pilatesom boste pridobili na gibljivosti, okrepili hrbtno muskolaturo in s tem
izboljšali telesno držo, ter preprečili bolečine v hrbtenici, okrepili mišični sistem, predvsem
mišice trupa in hrbta in s tem oblikovali svoje telo ter izboljšali ravno težje in koordinacijo.
Vadba se bo izvajala brez in s pripomočki (male žoge, velike žoge, elastični trakovi in gym
sticki).


FIT STEP

Pri fit stepu bomo združili aerobno in anaerobno vadbo ter vaje za krepitev različnih mišičnih
skupin. V prve pol ure aerobnega dela bomo različne korake na stepu združili v koreografijo,
ki ji bomo na koncu dodali še poskoke in hitrejšo glasbo ter s tem presegli aerobni prag in
prešli v anaerobnega. Po končanem bum delu, pri katerem se bomo pošteno spotili ob dobri
glasbi, bomo s pomočjo različnih pripomočkov obdelali različne mišične skupine.



FAT BURNER

»Za maksimalno izgubo maščobe je dobro obržati srčni utrip v 'fat-burning coni'.«

To je mit, ki prepričuje, da se največ maščob pokuri, če je srčni utrip nizek. Ko treniramo na nizko
intenzivni stopnji, se resda večina goriva nabere iz maščob, vendar se 'pokuri' konkretno manj kot na
bolj intenzivni stopnji. Končna poraba kalorij je še vedno bolj pomembna kot pa od kje prihaja gorivo.
Z dvigom srčnega utripa se bodo porabljale kalorije, plus pospešil se bo metabolizem in s tem bo telo
porabljalo kalorije še nekaj ur po tem, ko boste vadbo zaključili. Zato smo za vas pripravili zabavno in
preprosto vadbo, vendar kljub vsemu zastavljeno dokaj intenzivno. Pri uri se ob spremljavi glasbe na
tleh in na stopnički poleg koreografije izvajajo krepilne vaje za vse mišične skupine. Telo krepimo z
lastno obremenitvijo ali s pomočjo rekvizitov. Odlična ura tako za tiste, ki morda želijo izgubiti kakšen
kilogram, kot za druge, ki želijo okrepiti svoje telo, povečati svojo kondicijo ali preprosto zase storiti
nekaj dobrega.

HIGH- INTENSITY


Je visoko intenzivna vadba, ki je za izgubo maščobe veliko bolj efektna od
nizkointenzivne vadbe. Trening je sestavljen iz visokointenzivnih skokov, poskokov, teka na
mestu,… in aktivnega počitka vse do nizkointenzivnih vzdržljivostnih vaj. Pred nami je 45min
zares intenzivnega treninga in 15 min razteznih vaj.

Zagotovo ne gre za dolgočasno vadbo in primerna je tako za moške kot za ženske.
Poskrbljeno bo tudi za začetnike in prav tako za tiste z boljšo telesno pripravljenostjo.

Hi- intensity ne vsebuje zapletenih koreografij. Potrebujemo le lastno telo, plastenko vode in
brisačo. Pridite VSI, ki vam je mar za vaše zdravje, dobro počutje in osebno zadovoljstvo.

Gibanje nam da več življenjske energije in nam ponuja možnost, da ohranjamo svoje zdravje
in vsakodnevno življenje na kakovostni ravni. Izberimo aktivnost, ki nam bo všeč in v kateri
bomo uživali.

LATINO-TNZ 

Vadba poteka b spremljavi Latino glasbe. V prvih 25 minutah je vadba podobna ZUMBI, torej ni ples in ni tipična skupinska vadba. Naslednjih 15 minut se izvajajo vaje za noge in roke z ročkami. Preostali čas poteka vadba na tleh kjer je povdarek pred vsem na trebuh in zadnjico.




STEP -TNZ

Step Tnz je najbolj razširjena oblika aerobike, ki predstavlja dinamično in zabavno vadbo. TNZ je kratica za trebuh, noge in zadnjico. Za dodatno obremenitev pri vadbi uporabljamo stopničko – step. V prvem delu se dobro segrejemo na step stopnički in sestavimo preprosto koreografijo. Nato koreografijo dogradimo in v drugem delu z intenzivnimi vajami krepimo misice. Vadba je popoln program za oblikovanje problematičnih delov telesa.

FUNKCIONALNI FIT

Razgibana kombinirana vadba, ki je v osnovi sestavljena  iz dveh delov -  aerobnega dela (vadba na step stopnički) in skrbno izbranih funcionalnih in krepilnih vaj, pri katerih se uporablja lastna teža in najrazličnejši rekviziti (uteži, elastike, žoge itd…).

Vaje, ki se izvajajo v drugem delu so izjemno raznolike in se najbolj približajo uporabnemu gibanju človeka, izboljšajo agilnost, koordinacijo, moč, vzdržljivost, eksplozivnost, hitrost in stabilnost.
Srčni utrip med vadbo naraste, kar pomeni učinkovito porabo maščobnih zalog.












Vse pravice pridržane. Fitnes center Sokol Maribor.


Fitnes center Maribor | Aerobika Maribor | Fitnes naprave